
Orlen stworzy nowe marki „Orlen w ruchu” i „Orlen paczka”
9 lutego 2021ORLEN w ruchu oraz ORLEN paczka to nasze nowe marki, które już wkrótce pojawią się poza stacjami paliw. Planujemy budowę sieci ok. 900 punktów z gastronomią, prasą i drobnymi produktami. Uruchomimy też 10 tysięcy punktów odbioru paczek, w tym 2 tysiące automatów paczkowych
ORLEN w ruchu oraz ORLEN paczka to nasze nowe marki, które już wkrótce pojawią się poza stacjami paliw. Planujemy budowę sieci ok. 900 punktów z gastronomią, prasą i drobnymi produktami. Uruchomimy też 10 tysięcy punktów odbioru paczek, w tym 2 tysiące automatów paczkowych pic.twitter.com/2WTFaAw9yE
— ORLEN (@PKN_ORLEN) February 8, 2021
„Skutecznie budujemy kompetencje w obszarze usług kurierskich. Naszym klientom zaoferujemy dostęp do ponad 10 tys. punktów nadań i odbiorów przesyłek, w tym 2 tys. automatów paczkowych. Z pierwszych 100 automatów będzie można korzystać już we wrześniu” – wyjaśnia prezes Daniel Obajtek
Nasz segment detaliczny generuje ponad 3 mld zł zysku rocznie. W ramach strategii #ORLEN2030, zakładającej rozwój sieci poza stacjami paliw i inwestycje w e-commerce, chcemy zwiększyć ten wynik do 5 mld zł rocznie. Ogłoszone dzisiaj plany to kluczowy krok do realizacji tego celu pic.twitter.com/eUyxLY5Fcu
— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) February 8, 2021
„ORLEN w ruchu to nowy format sprzedażowy, który stanie się kamieniem milowym rozwoju naszego segmentu detalicznego. Poza stacjami powstanie ok. 900 punktów z gastronomią, prasą i drobnymi produktami. Nasze plany wpisują się w globalne trendy w handlu i oznaczają wymierne zyski” – mówił podczas konferencji Obajtek
źródło i fot: Twitter/Daniel Obajtek